O odoslaní vašej zásielky vás budeme informovať e-mailom, prípadne telefonicky. Objednané produkty zasielame prostredníctvom kuriérskej služby GLS – General Logistics Systems. Tovar zasielame na dobierku, platiť teda budete až pri prevzatí tovaru priamo kuriérovi GLS.
Kuriér GLS vás bude kontaktovať na telefónnom čísle, ktoré ste uviedli pri objednávke, preto je nesmierne dôležité, aby ste zadali správne telefónne číslo.
Doručenie sa uskutoční v pracovných dňoch medzi 8. a 17. hodinou. Dodacia adresa nemôže byť P. O. BOX.
Contact:
E-mail: info@gamers.sk
Customer line: +421 2-3333-1043
MON - FRI: 8:00 - 16:00
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Global Trade Slovensko s.r.o.
Salka 384, 94361, Slovenská republika
IČO: 50779451
Tel. kontakt :
+421 2/ 3333-1043
e-mail: info@gamers.sk
Všeobecné obchodné podmienky platné a účinné odo dňa 13.05.2020
Článok I.
Všeobecné ustanovenia
www.gamers.sk (ďalej len ako „Internetový obchod“) je internetové webové rozhranie, určené na objednávanie, nákup a predaj produktov – tovaru dostupného v predmetnom Internetovom obchode (ďalej len ako „produkt“ alebo „tovar“), a to za podmienok stanovených týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len ako „VOP“).
Tieto VOP upravujú práva a povinností zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy na diaľku uzatvorenej medzi predávajúcim – obchodnou spoločnosťou Global Trade Slovensko s.r.o., so sídlom Salka 384, 94361, Slovenská republika, IČO:50779451 (ďalej len ako „Predávajúci“) a zákazníkom ako kupujúcim (ďalej len ako „Zákazník“) (ďalej len ako „zmluva“), vznikajúce na základe predaja a kúpy tovaru zo strany Zákazníka prostredníctvom Internetového obchodu a určujú zásady právneho vzťahu medzi Zákazníkom a Predávajúcim, ktorý je zároveň prevádzkovateľom predmetného Internetového obchodu.
Na účely týchto VOP zmluvné strany berú na vedomie, že pojem „Zákazník“ znamená subjekt, ktorý prostredníctvom objednávky vstúpil do obchodného vzťahu s Predávajúcim.Zákazníkom sa môže stať len fyzická osoba spôsobilá k právnym úkonom – spotrebiteľ, ďalej právnické osoby a organizácie – podnikatelia.Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.Podnikateľom je osoba (i) zapísaná v príslušnom obchodnom registri, (ii) ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, (iii) ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, (iv) osoba ktorá nakupuje tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, alebo v súvislosti s ňou, alebo osoba, ktorá uvedie v objednávke svoje IČO.
Na účely týchto VOP zmluvné strany berú na vedomie, že pojem „Zmluva“ znamená kúpna zmluva na diaľku uzatvorená medzi Predávajúcim a Zákazníkom, uzatvorená výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Predávajúceho a Zákazníka, mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho, predmetom ktorej je predaj a kúpa tovaru prostredníctvom Internetového obchodu Predávajúceho.
Tieto VOP platia pre všetky zmluvy uzavreté prostredníctvom Internetového obchodu Predávajúceho s výnimkou, ak Predávajúci a Zákazník uzatvoria osobitnú zmluvu, v ktorej si výslovne dohodnú podmienky odlišné od týchto VOP, pričom v takom prípade majú podmienky dohodnuté v osobitnej zmluve prednosť pred týmito VOP.
Návštevník webovej stránky (Internetového obchodu) alebo Zákazník výslovne prehlasuje, že si prečítal/a a oboznámil/a sa s ustanoveniami týchto VOP, to v rámci registrácie na webovej stránke www.gamers.sk,
Údaje o spoločnosti:
Obchodné meno: | Global Trade Slovensko s.r.o. |
Sídlo spoločnosti: | Salka 384,943 61, SR |
IČO: | 50779451 |
Spoločnosť zapísaná v: | Obchodný register Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro, Vložka č.: 42770/N |
E-mailová adresa: | info@gamers.sk |
Tel. kontakt: | +421 2/ 3333-1043 |
Prevádzkové hodiny Zákazníckeho servisu: Pondelok – Piatok 9.00 – 18.00 hod. |
Počas štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja Zákaznícky servis Predávajúceho nie je k dispozícií. V prípade výpadku informačného systému alebo zásahu vyššej moci Predávajúci nenesie zodpovednosť za nedodržanie prevádzkových hodín Zákazníckeho servisu.
Akékoľvek reklamácie, sťažnosti a podnety sú spracúvané Zákazníckym servisom. Možnosť doručenia tovaru je kuriérskou službou (ďalej len ako „Dopravca“). Zákazník výslovne berie na vedomie, že tovar sa doručuje výlučne prostredníctvom kuriérskej služby – Dopravcom.
Bližšie informácie o poskytovateľovi služieb hosting-u môžete nájsť na internetovej stránke Predávajúceho https://www.gamers.sk.
Na kúpu tovaru prostredníctvom Internetového obchodu sa vyžaduje pripojenie na Internet.
Internetový obchod je Zákazníkovi prístupný z krajiny pôvodu (domácej krajiny), ako aj zo zahraničia prostredníctvom Internetu, avšak Predávajúci akceptuje len požiadavky a objednávky adresované na adresu Zákazníka na území Slovenskej republiky. Doručenie na akúkoľvek poštovú alebo inú adresu mimo územia Slovenskej republiky nie je možné a akékoľvek objednávky Zákazníka na takúto adresu budú automaticky považované za neplatné, a to aj bez upozornenia zo strany Predávajúceho.
Predávajúci prostredníctvom týchto VOP informuje svojich Zákazníkov, že
Predávajúci informuje svojich Zákazníkov, aby sa pred uskutočnením objednávky tovaru a nákupu tovaru prostredníctvom Internetového obchodu dôkladne oboznámili s VOP.
Článok II.
Registrácia
Pre uskutočnenie registrácie Zákazníka v Internetovom obchode sa vyžadujú nasledovné údaje:
V rámci registrácie sa Zákazník zaväzuje uviesť iba platné a pravdivé osobné údaje. Zákazník berie na vedomie, že za akékoľvek škody, ktoré vzniknú Predávajúcemu, alebo Zákazníkovi, alebo akejkoľvek tretej osobe v dôsledku uvedenia nepravdivých alebo neplatných údajov vyžadovaných v rámci procesu registrácie zodpovedá Zákazník.
Pri registrácií si Zákazník zvolí vlastné heslo, prostredníctvom ktorého sa bude prihlasovať do svojho užívateľského účtu zriadeného v Internetovom obchode. Zákazník je povinný heslo uchovávať v tajnosti a nesprístupniť ho žiadnej tretej osobe. V prípade, ak má Zákazník podozrenie o možnom zneužití jeho hesla, resp. prihlasovacích údajov do užívateľského účtu, je povinný si heslo bezodkladne zmeniť a informovať o uvedenej skutočnosti Predávajúceho.
Článok III.
Proces vytvorenia objednávky a uzatvorenia zmluvy
V prípade zakúpenia tovaru, vytvoreného v digitálnej forme – digitálny obsah Zákazníkom, bude kód na jeho stiahnutie poskytnutý Zákazníkovi elektronicky, spolu s ďalšími informáciami potrebnými na jeho riadne stiahnutie. Nákup hier v digitálnom formáte Zákazníkom je dostupný výlučne na počítači umiestnenom na území Slovenskej republiky. Zákazník týmto berie na vedomie, že tovar zakúpený v digitálnom formáte nemôže byť prevádzkovaný mimo územia Európskej únie, a že niektoré vlastnosti (napr. jazyk) digitálneho tovaru sa môžu odlišovať podľa krajiny používania. Majiteľ kópie príslušného produktu, zakúpenej elektronicky, získava zakúpením produktu zároveň licenciu a je oprávnený na používanie zakúpeného software-u v súlade s takouto licenciou. Licencia je Zákazníkovi udelená na výlučné používanie produktu (programu) na jeho zamýšľaný účel na počítači, pokiaľ vydavateľom produktu nie je udelené ďalšie povolenie na iné užívanie. Majiteľ kópie produktu nemá nárok na žiadne špecifické práva, najmä právo na neoprávnené kopírovanie programu a sprievodných materiálov, sprístupňovanie, nahrávanie alebo inštaláciu celého alebo časti programu a dokumentácie na Internet.
Zákazník týmto berie na vedomie, že v prípade zakúpenia hry v digitálnom formáte, po otvorení obalu produktu, Zákazník stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Právo na odstúpenie od zmluvy sa uplatňuje len na fyzické produkty a neotvorené software-i obsahujúce fyzické média. Bližšie informácie o možnostiach odstúpenia od zmluvy sú dostupné v čl. VIII, bod g. týchto VOP.
Zákazník týmto zároveň berie na vedomie, že ak uskutočňuje nákup produktov v Internetovom obchode bez registrácie alebo prvý krát, jeho objednávka na nákup tovaru, vytvoreného v digitálnej forme – digitálneho obsahu sťahovaného s použitím kódu, a uhrádzaná prostredníctvom platobnej karty bude vopred preskúmaná a skontrolovaná za účelom zabránenia zneužívania online nákupov produktov a zabráneniu podvodov. Kód na stiahnutie digitálneho obsahu bude Zákazníkovi zaslaný e-mailom bezodkladne po spracovaní objednávky Predávajúcim – prosíme buďte trpezliví! Kódy na stiahnutie digitálneho obsahu obdrží Zákazník zo strany Predávajúceho bezodkladne po uskutočnení ďalšej transakcie.
Platba platobnou kartou:
Obchodné meno spoločnosti (Predávajúceho): Global Trade Slovensko s.r.o.. (Sídlo: Salka 384, 943 61, Slovenská republika) Webová stránka spracovateľa platieb: https://www.gamers.sk. Dáta poskytnuté Predávajúcim: všetky dáta týkajúce sa Zákazníka, ktorý realizuje transakciu, ako napríklad meno, e-mailová adresa a telefónne číslo.
OTP banka poskytuje pre náš Internetový obchod online zabezpečenú platobnú bránu s použitím SSL protokolu. Prosím berte na vedomie, že pri platbe bankovou kartou budete presmerovaní na platobnú bránu OTP banky na uskutočnenie Vašej transakcie, ktorá je priamo spravovaná Bankou v súlade s pravidlami a bezpečnostnými predpismi medzinárodných spoločností vydávajúcich karty. Internetový obchod, ani Predávajúci nie je prevádzkovateľom platobnej brány. Internetový obchod nemá žiadny prístup, a ani nebude získavať prístup, k detailom, číslu alebo dátumu platnosti Vašej platobnej karty alebo bankovému účtu priradenému k Vašej platobnej karte. Viac informácií o platbe platobnou kartou môžete nájsť na www.gamers.sk
Jednotlivé produkty je Zákazník oprávnený vybrať v Internetovom obchode v požadovanom počte kusov prostredníctvom tlačidla „Do košíka“.
Po pridaní položky (produktu) do Košíka, Vás kliknutie na tlačidlo „Potvrdiť objednávku“ presmeruje na stránku „Obsah košíka“, ktorá je zároveň prvým krokom pri finalizácii Vášho nákupu. V „Košíku“ je Zákazník oprávnený požadovaný počet kusov jednotlivých vybraných produktov meniť, tieto odstrániť, prípadne upraviť podľa svojich požiadaviek.
V prípade nákupu bez registrácie je nutné vybrať spôsob dopravy a vyplniť osobné údaje, dodacie a fakturačné údaje. V prípade nákupu registrovaného Zákazníka stačí vybrať uloženú adresu dodania a fakturačnú adresu.
Potvrdením a odoslaním objednávky (vo forme vyplneného a odoslaného objednávkového formulára), t.j. stlačením tlačidla „Potvrdiť objednávku“ v Internetovom obchode Predávajúceho dáva Zákazník Predávajúcemu záväzný návrh na uzatvorenie zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru uvedeného v objednávke a vybraného Zákazníkom z katalógu produktov uvedenom v Internetovom obchode Predávajúceho. Zákazník odoslaním objednávky výslovne potvrdzuje, že je oboznámený s povinnosťou zaplatiť cenu objednávky za tovar, dodanie tovaru a iné vopred určené náklady Predávajúcemu.
Po riadnom a úplnom odoslaní objednávky bude Zákazníkovi na e-mailovú adresu, ktorú uviedol v rámci procesu objednávky (alebo registrácie) doručený e-mail o zaevidovaní objednávky do elektronického systému Gamers, t.j. Predávajúceho (ďalej len ako „prijatie objednávky“). Prijatie objednávky neznamená potvrdenie objednávky Predávajúcim a nepredstavuje uzavretie zmluvy!
Po prijatí objednávky Predávajúci objednávku Zákazníka spracuje a preverí dostupnosť objednaného tovaru na sklade. Objednávka sa považuje za potvrdenú momentom, kedy Predávajúci zašle Zákazníkovi potvrdenie objednávky e-mailom (s textom produkt pripravený na prepravu), alebo ak ju osobitne Zákaznícky servis telefonicky potvrdí (ďalej len ako „potvrdenie objednávky“). Okamihom doručenia potvrdenia objednávky Zákazníkovi je zmluva medzi Predávajúcim a Zákazníkom uzavretá.
Vezmite prosím na vedomie, že odoslanie objednávky ako takej nezakladá písomnú zmluvu medzi Predávajúcim a Zákazníkom. Zmluva sa považuje za uzatvorenú až potvrdením objednávky zo strany Predávajúceho, pričom podmienky Vašej objednávky budú zaznamenané a Vám sprístupnené na www.gamers.sk.
V prípade, že Predávajúci nebude schopný objednávku bezodkladne po jej prijatí vybaviť, objednávka sa neruší, ale platí aj naďalej, až pokým sa produkt objednaný Zákazníkom nestane dostupným. Objednávka nebude Predávajúcim zrušená, pokiaľ o to Zákazník výslovne nepožiada. Akonáhle bude produkt dostupný, Predávajúci bezodkladne notifikuje Zákazníka e-mailom a/alebo telefonicky o jeho doručení.
Pri pred-objednaných produktoch (predobjednávky) zašle Predávajúci Zákazníkovi e-mail, aby Zákazník záväzne potvrdil svoj zámer zakúpiť vybraný produkt ešte pred jeho vydaním. Predávajúci je oprávnený potvrdiť Zákazníkovi objednávku na pred-objednaný produkt aj telefonicky namiesto zaslania e-mailového potvrdenia. Pred odovzdaním produktu kuriérskej službe na prepravu, Predávajúci dodatočne informuje Zákazníka notifikáciou o doručovaní, a to na telefónne číslo, ktoré Zákazník pri objednávke produktu poskytol.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká splnením záväzkov Predávajúceho a Zákazníka.
Zmluva je uzatvorená v slovenskom jazyku.
Článok IV.
Zmeny objednávky / zrušenie objednávky
Zmeny a zrušenie (stornovanie) objednávky sú možné dovtedy, kým produkt nie je zabalený a kým nie je Zákazníkovi zaslaný e-mail potvrdzujúci jeho zabalenie a pripravenie na doručenie; po tomto termíne nie je Predávajúci povinný vyhovieť Zákazníkovi a zmeniť alebo zrušiť potvrdenú objednávku.
Článok V.
Doručenie a prevzatie tovaru a platobné podmienky
Na základe zmluvy sa Predávajúci zaväzuje doručiť a odovzdať Zákazníkovi zakúpený tovar a umožniť mu nadobudnúť vlastnícke právo k tovaru a Zákazník sa zaväzuje tovar prevziať a zaplatiť Predávajúcemu dohodnutú cenu. Predávajúci je povinný dodať Zákazníkovi tovar v množstve, druhu, akosti, balení a v termíne v zmysle objednávky a tak, ako určuje zmluva a tieto VOP.
Dodanie tovaru sa uskutoční spôsobom a na dodacej adrese, ktorú Zákazník uviedol v objednávke. Zákazník môže požiadať o doručenie tovaru na adresu v rámci územia Slovenskej republiky. Zákazník je oprávnený ako doručovaciu adresu uviesť adresu pobytu Zákazníka alebo adresu, kde Zákazník pracuje, t.j. akúkoľvek platnú dodaciu adresu na území Slovenskej republiky.
Predávajúci nezodpovedá za omeškanie dodávky tovaru a za škodu, ktorá bola spôsobená dôsledkom toho, (i) že Zákazník pri objednávke svoju objednávku náležite neskontroloval, (ii) nezadal všetky požadované údaje a/alebo (iii) vyplnil objednávkový formulár chybne, (iv) alebo v dôsledku odôvodnenej nemožnosti prepravnej spoločnosti tovar doručiť, a to najmä v prípadoch, ak sa adresa doručenia uvedená v objednávke nachádza na miestach s neupraveným povrchom vozovky, alebo na miestach, kde nie je možný bezproblémový prístup motorovým vozidlom za účelom dodania tovaru.
Predávajúci nie je za žiadnych okolností zodpovedný za akúkoľvek škodu, ktorá vznikne Zákazníkovi, Predávajúcemu alebo tretej osobe v dôsledku toho, že Zákazník v rámci procesu objednávky uviedol chybnú, neúplnú alebo neoprávnenú doručovaciu adresu alebo miesto doručenia. Za akúkoľvek škodu, uplatnené nároky, alebo vyvodenie zodpovednosti je výlučne zodpovedný Zákazník. Doručovacia adresa môže byť odlišná od fakturačnej adresy. Za účelom riadneho doručenia tovaru Predávajúci Zákazníkovi odporúča, aby Zákazník okrem adresy pobytu uviedol aj doručovaciu adresu, na ktorej sa bude Zákazník alebo ním splnomocnená/poverená osoba nachádzať v odhadovanom čase doručenia. Pred doručením upovedomí zástupca Predávajúceho Zákazníka o stave objednávky a doručovaní telefonicky alebo e-mailom.
Pri doručení tovaru je Zákazník povinný uhradiť Dopravcovi celú cenu tovaru vo výške uvedenej v zmluve, resp. v potvrdenej objednávke v hotovosti.
Predávajúci neakceptuje čiastočné platby a rovnako tak ani Dopravca nie je oprávnený čiastočné platby akceptovať. Zákazník je oprávnený prevziať objednané produkty len v celosti alebo odmietnuť prijať objednávku len v celosti, ak tieto VOP neustanovujú inak.
Po doručení objednávky je zodpovednosťou a povinnosťou Zákazníka sa uistiť – v prítomnosti Dopravcu – že balík nie je poškodený, nemá žiadne preliačiny, a nebol otvorený.
V prípade, že produkt nie je osobne preberaný Zákazníkom, Zákazník je povinný zabezpečiť, aby jeho vopred určená splnomocnená/poverená osoba alebo adresát zaznamenanej objednávky produkt riadne prevzal. Predávajúci upozorňuje Zákazníkov, že v prípade, ak Zákazník nezabezpečí, že doručenie bude Dopravcovi riadne umožnené spôsobom, ako je uvedené v týchto VOP, Dopravca je oprávnený dodanie tovaru odmietnuť! Následky neúspešného doručovania produktu, pokiaľ ide o neprevzatý produkt, sa považujú za pochybenie na strane Zákazníka a v tomto smere Predávajúci nepreberá žiadnu zodpovednosť.
V prípade akýchkoľvek vád a/alebo nedostatkov zistených na doručovanej zásielke, prosím kontaktujte náš Zákaznícky servis jedným z nasledovných spôsobov:
Telefónne číslo: +421 2/ 3333-1043
E-mail: info@gamers.sk
Nebezpečenstvo škody, náhodnej skazy a náhodného zhoršenia kvality predaného tovaru prechádza na Zákazníka, prevzatím tovaru, pričom nezáleží na tom, či Zákazník prevezme tovar osobne, alebo prostredníctvom ním poverenej/splnomocnenej osoby. Pokiaľ mal Zákazník prevziať tovar od dopravcu, prechádza nebezpečenstvo náhodného zničenia a náhodného zhoršenia kvality zakúpeného tovaru na Zákazníka prevzatím tovaru na mieste dodania ním určenom.
Zákazník sa zaväzuje uhradiť Predávajúcemu za tovar a jeho dodanie dojednanú cenu. Ako zmluvne dohodnutá cena platí cena určená v okamihu uzavretia zmluvy, t.j. v okamihu potvrdenia objednávky zo strany Predávajúceho (ďalej len ako „cena“). Ceny tovarov ponúkaných Predávajúcim v Internetovom obchode Predávajúceho sú uvádzané v eurách (EUR) vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH) a všetkých ostatných daní.
Jednotlivé ceny za tovar nezahŕňajú náklady na dodanie, dopravu, poštovné a iné náklady alebo poplatky, ktoré sa líšia v závislosti od objednaného tovaru, jeho množstva, spôsobu dodania a podmienok poskytovateľa prepravy tovaru ako aj od spôsobu úhrady ceny tovaru, dopravného a iných nákladov. Zákazník hradí poplatky za dopravu v závislosti od zvoleného tovaru, jeho množstva, typu zvolenej dopravy a platobnej metódy, ktorú si vybral v súvislosti s objednávkou tovaru z aktuálnej ponuky platobných metód a foriem doručovania Predávajúceho. Cena tovaru, vrátane výšky nákladov na dopravu, alebo akýchkoľvek iných nákladov bude vždy oznámená Zákazníkovi pred odoslaním objednávky.
Cena vrátane s tým súvisiacich nákladov sa považuje za uhradenú dňom pripísania peňažných prostriedkov v správnej výške na bankový účet Predávajúceho. Bankové poplatky spojené s realizáciou úhrady ceny znáša v plnom rozsahu Zákazník.
Sumár poplatkov za doručovanie tovaru dostupný v Internetovom obchode (viď odkaz nižšie týchto VOP) zahŕňa náklady na balenie, ako aj poplatok za druhé doručovanie zásielky Dopravcom, v ďalší pracovný deň, v prípade neúspešného prvého doručenia zásielky. Uskutočnením objednávky potvrdzujete, že ste sa oboznámili so sumárom poplatkov za doručovanie tovaru Dopravcom a spôsobom doručovania tovaru uvedeným v týchto VOP.
Objednané produkty, ktoré sú na sklade, sa Predávajúci zaväzuje dodať Zákazníkovi do 3 dní od potvrdenia objednávky, avšak len za splnenia nasledovných podmienok: (i) údaje zadané Zákazníkom v objednávke sú úplné a správne, (ii) objednávka bola doručená Predávajúcemu v pracovný deň pred 15.30 hod, (iii) vybraný(é) produkt(y) je (sú) na sklade (alebo dostupné), a (iv) Zákazníka nie je potrebné kontaktovať zo strany Zákazníckeho servisu Internetového obchodu z dôvodu nejasností v objednávke. Zákazník berie na vedomie, že vyššie uvedené podmienky musia byť splnené súčasne!
V prípade, ak Zákazník požaduje písomné vystavenie faktúry za objednaný tovar s DPH, je oprávnený informovať o uvedenej skutočnosti Predávajúceho, a to priamo pri zadávaní objednávky tovaru, v sekcii „Poznámky, správa pre kuriéra “. Zákazník berie na vedomie, že neskoršia písomná fakturácia nie je možná.
Dopravca doručuje zásielky Zákazníkom v pracovné dni, medzi 8.00 hod. ráno a 17.00 hod. popoludní. Zákazník berie na vedomie, že Dopravca nedoručuje zásielky počas víkendov a sviatkov.
V závislosti od kuriérskej služby, Dopravca je oprávnený kontaktovať Zákazníka (telefonicky, prostredníctvom SMS alebo e-mailom) ohľadom podrobností doručenia zásielky, a to ešte pred samotným doručením zásielky na určenú adresu.
Ak dopravca nenájde adresáta – Zákazníka na adrese doručovania uvedenej v objednávke, Dopravca je oprávnený zanechať adresátovi písomné upovedomenie o neúspešnom doručení zásielky a zásielka bude adresátovi doručovaná opätovne (maximálne však 1-krát), a to vo vopred dojednaný čas, bez akýchkoľvek dodatočných nákladov.
Objednaný produkt je doručovaný spoločnosťou GLS a prostredníctvom Zásielkovne.
Poplatky služby prepravy | 3,99 EUR |
Zákazník zodpovedá za akúkoľvek škodu, ktorá by mohla byť spôsobená tretím osobám v súvislosti s používaním tovaru.
Bližšie informácie o možnostiach odstúpenia od zmluvy sú dostupné v čl. VIII, bod g. týchto VOP.
Článok VI.
Záruka
Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo predaj použitých vecí, zodpovedá Predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (ďalej len ako „záruka“). Ak je na predávanom tovare, alebo na jeho obale vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty. Na žiadosť Zákazníka je Predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe tovaru.
Ak sa vyskytne na zakúpenom výrobku vada, Zákazník má právo vadu reklamovať pre nesúlad veci so zmluvou, a to počas záručnej doby daného výrobku. Záručná doba je 24 mesiacov, ak platné právne predpisy Slovenskej republiky neustanovujú kratšiu záručnú dobu pre určité druhy tovaru.
Prosím, pokiaľ je to možné, ponechajte si originálne balenie produktov na účely riadneho uplatnenia záruky pri produktoch značky Microsoft a RAZER.
V prípade zakúpenia software-u, je Zákazník oprávnený požiadať o „refundáciu“ ceny produktu výlučne v prípade, ak balenie produktu nebude poškodené a toto ostane vcelku. Záruka sa v prípade software-u nevzťahuje na fyzický formát a nedokonalosti média v dôsledku nadmerného používania, nesprávneho používania alebo fyzického poškodenia produktu (napr. okrúhle škrabance, jemné škrabance, materiálne poškodenia spôsobené prístrojom).
Predávajúci nepreberá žiadnu zodpovednosť za akékoľvek problémy, alebo škody vzniknuté Zákazníkovi, alebo akejkoľvek tretej osobe v dôsledku inštalácie alebo zlyhania software-u pri nákupe digitálnej hry a software-u.
V prípade problému, ktorý sa vyskytne v hre (ako napríklad „BUG“, zamrznutie software-u, problémy s inštaláciou, atď.), sú Zákazníci oprávnený kontaktovať priamo distribútora pre podporu daného produktu.
Výrobca | Telefónne číslo |
Microsoft | 0850 111 300 |
SONY (PlayStation) | 048 230 2920 |
V rámci uplatnenia záruky je Predávajúci oprávnený požadovať od Zákazníka predloženie nasledovných dokumentov:
Prosím, v prípade akýchkoľvek otázok a problémov v súvislosti s uplatnením záruky nás neváhajte kontaktovať na našom Zákazníckom servise, a to telefonicky alebo e-mailom.
Aké sú Vaše práva pri uplatnení nároku zo záruky?
Pri uplatnení nároku zo záruky je Zákazník oprávnený požadovať ktorýkoľvek z nárokov bližšie špecifikovaný v reklamačnom poriadku podľa čl. VIII, bod f. týchto VOP.
Kedy je produkt poškodený?
Produkt je poškodený, ak nespĺňa požiadavky na jeho kvalitu aplikovateľné v čase jeho vydania na trh alebo ak nespĺňa vlastnosti popísané výrobcom.
Prosím vezmite na vedomie, že v prípade poškodenia produktu, alebo zistenia vady produktu je Zákazník povinný bezodkladne informovať Predávajúceho o vzniknutej vade. Predávajúci nezodpovedá za akékoľvek škody vzniknuté Zákazníkovi, alebo tretej strane v dôsledku oneskoreného oznámenia vady Zákazníkom.
V prípade Zákazníka – podnikateľa platí odlišná záručná doba na jednotlivé produkty, a to podľa príslušných ustanovení reklamačného poriadku v zmysle čl. VIII, bod f. týchto VOP.
Článok VII.
Zodpovednosť
Predávajúci, ako ani prevádzkovateľ Internetového obchodu nie je zodpovedný za akékoľvek omeškanie s dodávkou alebo za akýkoľvek iný problém, ktorý vznikne Zákazníkovi, alebo tretej strane, v dôsledku nepresných a/alebo nesprávnych informácií poskytnutých mu zo strany Zákazníka.
Detailné vlastnosti produktov, ako aj návod na použitie konkrétneho produktu sú Zákazníkovi dostupné v sprievodných manuáloch produktov, ktoré budú Zákazníkovi doručované spolu s objednanými produktami. Ak takéto dokumenty Zákazník zo strany Predávajúceho neobdrží, zaväzuje sa Zákazník bezodkladne informovať o uvedenej skutočnosti Predávajúceho!
Webová stránka www.gamers.sk môže obsahovať odkazy odkazujúce na webové stránky iných poskytovateľov služieb, ktoré sú však poskytované výlučne na informačné účely. Predávajúci, ani prevádzkovateľ Internetového obchodu nezodpovedá za činnosti týchto poskytovateľov služieb ani za primeranosť ich ochrany dát.
Článok VIII.
Informácie pre spotrebiteľa
Povinné ustanovenia o informáciách pre spotrebiteľa podľa zákon č. 102/2014 Zb. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“):
Predávajúci informuje Zákazníkov – spotrebiteľov prostredníctvom týchto VOP a pred uzatvorením zmluvy o nasledovnom:
(Akékoľvek reklamácie, sťažnosti, alebo iné podnety je Zákazník oprávnený zaslať na túto adresu sídla Predávajúceho, alebo na e-mailovú adresu).
Zákazník môže požiadať o doručenie tovaru na adresu v rámci územia Slovenskej republiky. Zákazník je oprávnený ako doručovaciu adresu uviesť adresu pobytu Zákazníka alebo adresu, kde Zákazník pracuje, t.j. akúkoľvek platnú dodaciu adresu na území Slovenskej republiky.
Predávajúci nezodpovedá za omeškanie dodávky tovaru a za škodu, ktorá bola spôsobená dôsledkom toho, (i) že Zákazník pri objednávke svoju objednávku náležite neskontroloval, (ii) nezadal všetky požadované údaje a/alebo (iii) vyplnil objednávkový formulár chybne, (iv) alebo v dôsledku odôvodnenej nemožnosti prepravnej spoločnosti tovar doručiť, a to najmä v prípadoch, ak sa adresa doručenia uvedená v objednávke nachádza na miestach s neupraveným povrchom vozovky, alebo na miestach, kde nie je možný bezproblémový prístup motorovým vozidlom za účelom dodania tovaru.
Predávajúci nie je za žiadnych okolností zodpovedný za akúkoľvek škodu, ktorá vznikne Zákazníkovi, alebo tretej osobe v dôsledku toho, že Zákazník v rámci procesu objednávky uviedol chybnú, neúplnú alebo neoprávnenú doručovaciu adresu alebo miesto doručenia. Za akúkoľvek škodu, uplatnené nároky, alebo vyvodenie zodpovednosti je výlučne zodpovedný Zákazník. Doručovacia adresa môže byť odlišná od fakturačnej adresy. Za účelom riadneho doručenia tovaru Predávajúci Zákazníkovi odporúča, aby Zákazník okrem adresy pobytu uviedol aj doručovaciu adresu, na ktorej sa bude Zákazník alebo ním splnomocnená/poverená osoba nachádzať v odhadovanom čase doručenia. Pred doručením upovedomí zástupca Predávajúceho Zákazníka o stave objednávky a doručovaní telefonicky alebo e-mailom.
Predávajúci neakceptuje čiastočné platby a rovnako tak ani Dopravca nie je oprávnený čiastočné platby akceptovať. Zákazník je oprávnený prevziať objednané produkty len v celosti alebo odmietnuť prijať objednávku len v celosti, ak tieto VOP neustanovujú inak.
Sumár poplatkov za doručovanie tovaru dostupný v Internetovom obchode (viď odkaz nižšie týchto VOP) zahŕňa náklady na balenie, ako aj poplatok za druhé doručovanie zásielky Dopravcom, v ďalší pracovný deň, v prípade neúspešného prvého doručenia zásielky. Uskutočnením objednávky potvrdzujete, že ste sa oboznámili so sumárom poplatkov za doručovanie tovaru Dopravcom a spôsobom doručovania tovaru uvedeným v týchto VOP.
Objednané produkty, ktoré sú na sklade, sa Predávajúci zaväzuje dodať Zákazníkovi do 3 dní od potvrdenia objednávky, avšak len za splnenia nasledovných podmienok: (i) údaje zadané Zákazníkom v objednávke sú úplné a správne, (ii) objednávka bola doručená Predávajúcemu v pracovný deň pred 15.30 hod, (iii) vybraný(é) produkt(y) je (sú) na sklade (alebo dostupné), a (iv) Zákazníka nie je potrebné kontaktovať zo strany Zákazníckeho servisu Internetového obchodu z dôvodu nejasností v objednávke. Zákazník berie na vedomie, že vyššie uvedené podmienky musia byť splnené súčasne!
Ak dopravca nenájde adresáta – Zákazníka na adrese doručovania uvedenej v objednávke, Dopravca je oprávnený zanechať adresátovi písomné upovedomenie o neúspešnom doručení zásielky a zásielka bude adresátovi doručovaná opätovne (maximálne však 1-krát), a to vo vopred dojednaný čas, bez akýchkoľvek dodatočných nákladov.
Zákazník berie na vedomie, že objednávka, alebo predobjednávka produktu v Internetovom obchode Predávajúceho ako taká nezakladá žiadne povinnosti Predávajúceho. Zmluva je medzi Predávajúcim a Zákazníkom uzatvorená až potvrdením objednávky zo strany Predávajúceho.
Zmeny a zrušenie (stornovanie) objednávky sú možné dovtedy, kým produkt nie je zabalený a kým nie je Zákazníkovi zaslaný e-mail a/alebo SMS potvrdzujúca jeho zabalenie a pripravenie na doručenie; po tomto termíne nie je Predávajúci povinný vyhovieť Zákazníkovi a zmeniť alebo zrušiť potvrdenú objednávku.
Ceny tovarov ponúkaných Predávajúcim v Internetovom obchode Predávajúceho sú uvádzané v eurách (EUR) vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH) a všetkých ostatných daní.
Postup uplatňovania a vybavovania reklamácií:
1) K zabezpečeniu rýchleho a správneho postupu pri vybavovaní reklamácií a pre účely riadnej informovanosti Zákazníka o podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie tovarov dodaných Predávajúcim Zákazníkovi, vydáva Predávajúci tento reklamačný poriadok (ďalej len ako „reklamačný poriadok“).
2) Zákazník – spotrebiteľ. Tento reklamačný poriadok platí predovšetkým vo vzťahu k Zákazníkom, ktorí sú fyzickými osobami – spotrebiteľmi v zmysle platných právnych predpisov. V prípade Zákazníkov, ktorí sú podnikateľmi, sa na reklamačné konanie vzťahujú ustanovenia bodu 21 – 27 tohto reklamačného poriadku. Ustanovenia bodu 4 – 8, 11 a 18 tohto reklamačného poriadku týkajúce sa spôsobu uplatnenia reklamácie a reklamačného konania sa na Zákazníkov, ktorí sú podnikateľmi vzťahujú primerane.
3) Predávajúci sa zaväzuje informovať Zákazníka v zmysle týchto VOP a pred uzatvorením Zmluvy, prostredníctvom e-mailu doručenému Zákazníkovi o jeho sídle, mieste vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov, elektronickej adrese a telefónnom čísle Predávajúceho.
4) Na účely tohto reklamačného poriadku sa reklamáciou rozumie písomné, alebo ústne podanie Zákazníka, ktoré obsahuje žiadosť Zákazníka o preverenie kvality, vytknutie vád, či iných nedostatkov vo vzťahu k tovaru podľa tohto reklamačného poriadku a príslušných právnych predpisov (ďalej len ako „reklamácia“). Zákazník má nárok na reklamáciu v prípade výskytu vád, či nedostatkov výlučne na tovare, ktorý mu bol dodaný Predávajúcim.
5) Za účelom kontroly stavu tovaru je Zákazník povinný bezprostredne po prevzatí dodaného tovaru skontrolovať jeho stav, fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky tovaru. Ak je zistené narušenie obalu balenia či tovaru, či podozrenie z neoprávneného otvorenia zásielky, je Zákazník povinný zásielku od Dopravcu neprevziať. V opačnom prípade, akékoľvek reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.
6) Zákazník je oprávnený podať Predávajúcemu reklamáciu týkajúcu sa poskytovaných služieb a nakúpu tovaru písomnou formou, a to zaslaním e-mailu na adresu: info@gamers.sk, alebo písomne na adresu sídla Predávajúceho: Gamers.eu s.r.o., Komenského 317/135, Štúrovo 943 01, Slovenská republika.
7) Reklamácia musí byť kvalifikovaná, t.j. z reklamácie musí byť zrejmé, kto ju podáva, čoho sa domáha a táto musí byť uplatnená bezodkladne v lehote na uplatnenie záruky podľa týchto VOP. V Reklamácii Zákazník uvedie najmä svoje identifikačné údaje a podrobný opis reklamovanej skutočnosti (odôvodnenie reklamácie). Vo svojom vlastnom záujme je Zákazník povinný priložiť k reklamácii všetky doklady preukazujúce skutočnosti ním tvrdené, pričom platí, že lehota pre vybavenie reklamácie začína plynúť až odo dňa, kedy boli Predávajúcemu preukázané všetky tvrdené skutočnosti, a ktorých preukázanie zo strany Zákazníka je nevyhnutné pre riadne vedenie a ukončenie reklamačného konania.
8) Zákazník je povinný poskytnúť Predávajúcemu potrebnú súčinnosť nevyhnutnú pre vybavenie reklamácie. Zákazník je povinný doručiť Predávajúcemu reklamovaný tovar podľa možností nepoužitý, nepoškodený, v originálnom balení, vrátane záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení tovaru Predávajúcemu, v opačnom prípade nie je možné pristúpiť k vybaveniu reklamácie.
9) Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď, bez zbytočného odkladu po zistení reklamovanej skutočnosti. Ak sa vyskytne na zakúpenom výrobku vada, Zákazník má právo vadu reklamovať pre nesúlad veci so zmluvou, a to počas záručnej doby daného výrobku, v zmysle týchto VOP. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Zákazníkom. Ak sa skladá tovar z viacerých častí, ktoré sú dodávané postupne, lehota začína plynúť odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru Zákazníkom. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
10) Ak Zákazník nesúhlasí s vybavením reklamácie zo strany Predávajúceho, alebo ak reklamácia nemôže byť zo strany Predávajúceho vybavená ihneď, zaväzuje sa Predávajúci vybaviť reklamáciu v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu produktu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
11) Ak ide o vadu tovaru, ktorú možno odstrániť, má Zákazník právo požadovať (i) aby bola takáto vada tovaru bezplatne, včas a riadne odstránená, alebo (ii) výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci je oprávnený namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to Zákazníkovi nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má Zákazník právo (i) na výmenu veci, alebo má právo (ii) od zmluvy odstúpiť. Rovnaké práva má Zákazník aj v prípade, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Zákazník nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (opätovným vyskytnutím sa vady po oprave sa rozumejú vady, ktoré sa vyskytli aspoň po dvoch predchádzajúcich opravách rovnakej vady) alebo pre väčší počet vád (ak v dobe uplatnenia reklamácie má tovar aspoň dve rôzne odstraniteľné vady) tovar riadne užívať. Ak ide o neodstraniteľné vady, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru, má Zákazník právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. Zákazník je oprávnený rozhodnúť sa, ktoré z predmetných práv zo zodpovednosti za vady uplatňuje, pričom svoje rozhodnutie je Zákazník povinný oznámiť Predávajúcemu spolu s uplatnením reklamácie, alebo bez zbytočného odkladu po uplatnení reklamácie, aby mohol Predávajúci určiť spôsob vybavenia reklamácie.
12) Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru, ktoré (i) vznikli nesprávnym užívaním, starostlivosťou, skladovaním, ošetrovaním, údržbou, zásahom Zákazníka, alebo mechanickým poškodením tovaru, (ii) o ktorých Zákazník pri prevzatí tovaru vedel, resp. bol na vyslovene upozornený, (iii) pre ktoré bola poskytnutá zľava z ceny, (iv) sú spôsobené bežným opotrebením tovaru spôsobeného jeho bežným používaním, v dôsledku prirodzených zmien materiálu, (v) ktoré vyplývajú z povahy tovaru, ktorého životnosť (funkcia) je obmedzená na kratší čas použitia, (vi) pri použitom tovare za vady vzniknuté jeho použitím alebo opotrebením, (vii) ktoré Zákazník spôsobil sám, ktoré boli spôsobené neoprávneným a neodborným zásahom, (viii) ktoré vznikli v dôsledku vyššej moci (prírodné javy, záplavy, krupobitie a pod.). V prípade, ak je súčasťou zmluvy pri zakúpení tovaru aj návod na použitie jednotlivého tovaru, a Zákazník tento návod nedodrží, nemá právo na uplatnenie nárokov z vád tovaru.
13) V prípade uplatnenia nároku Zákazníka zo záruky, ak príčina poškodenia produktu nemôže byť jasne určená vizuálnou kontrolou, Predávajúci si vyhradzuje právo na vykonanie obhliadky produktu autorizovaným servisným centrom. Zákazník berie na vedomie, že vykonanie obhliadky tovaru môže trvať aj viac ako 15 pracovných dní. V prípade, ak sa v rámci obhliadky a odborného posúdenia preukáže, že príslušný produkt nie je z Internetového obchodu Predávajúceho, poplatok za obhliadku a opravu znáša Zákazník. Na základe odborného posúdenia, distribútor, alebo Predávajúci je oprávnený zvážiť odkúpenie poškodeného produktu za zníženú cenu. Zákazník nemusí takúto ponuku na odkúpenie produktu za zníženú cenu od Predávajúceho prijať a produkt si môže ponechať.
14) Vybavenie reklamácie znamená ukončenie reklamačného konania jedným z nasledujúcich spôsobov: a) odovzdaním opraveného výrobku, b) výmenou výrobku, c) vrátením ceny výrobku, d) vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, e) písomnou výzvou na prevzatie plnenia (vymeneného výrobku, opraveného výrobku, peňazí), alebo f) odôvodneným zamietnutím reklamácie. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ nie je v tomto reklamačnom poriadku uvedené inak.
15) Zákazník má právo na úhradu účelne vynaložených nákladov, spojených s dôvodným a riadnym uplatnením reklamácie, toto právo treba uplatniť u Predávajúceho najneskôr do 1 (jedného) mesiaca od odo dňa ukončenia reklamácie, inak právo zanikne.
16) Zákazník, ktorý je fyzickou osobou – spotrebiteľom má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou na nápravu, zaslanú na adresu sídla Predávajúceho alebo e-mailovú adresu info@gamers.sk, pokiaľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že Predávajúci inak porušil jeho práva. Ak Predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 (tridsiatich) dní odo dňa jej odoslania, Zákazník má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa príslušných ustanovení zákona č. 391/2015 Zb. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a pokúsiť sa o dosiahnutie dohody o vyriešení sporu zákonom stanoveným postupom. Alternatívne riešenie sporov sa nevzťahuje na spory s vyčísliteľnou hodnotou nepresahujúcou sumu 20,00 EUR. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Zákazníkom – spotrebiteľom a Predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou –. Subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je:
Slovenská obchodná inšpekcia
Ústredný inšpektorát
Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
so sídlom: Prievozská 32, p.p. 29, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika
email: ars@soi.sk , adr@soi.sk
pričom bližšie informácie sú dostupné na:
https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi,
alebo príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam je dostupný na internetovej stránke:
Zákazník môže v prípade zmluvy uzavretej elektronicky využiť na alternatívne riešenie svojho sporu platformu riešenia sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Všetky ostatné práva a povinnosti Predávajúceho a Zákazníka v súvislosti s alternatívnym riešením sporov sa riadia ustanoveniami zákona č. 391/2015 Zb. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
17) Zodpovednosť Predávajúceho voči Zákazníkovi, ako aj práva zo zodpovednosti za vady, ktoré prislúchajú Zákazníkovi sa riadi v prípade Zákazníka – spotrebiteľa príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, a to najmä príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Zb. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi.
18) Zákazník – podnikateľ. V prípade Zákazníkov, ktorí sú podnikateľmi sa na reklamačné konanie uplatňujú osobitné podmienky upravené v tomto reklamačnom poriadku. Zodpovednosť Predávajúceho voči Zákazníkovi, ako aj práva zo zodpovednosti za vady, ktoré prislúchajú Zákazníkovi sa riadi v prípade Zákazníka – podnikateľa príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, a to najmä príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Obchodný zákonník“) a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi.
19) Záručná doba na jednotlivé výrobky dostupné v Internetovom obchode je v prípade Zákazníka, ktorý je podnikateľom 12 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Zákazníkom. Ak sa skladá tovar z viacerých častí, ktoré sú dodávané postupne, lehota začína plynúť odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru Zákazníkom.
20) Reklamácie týkajúce sa takého poškodenia tovaru, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí tovaru, je Zákazník povinný uplatniť voči Predávajúcemu okamžite po prevzatí tovaru, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru. Nároky z neskoršie zistených a uplatnených vád takto poškodeného tovaru si bude môcť Zákazník, ktorý je podnikateľom uplatniť výlučne len ak preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia od Dopravcu.
21) Zákazník je oprávnený v rámci uplatnenia reklamácie požadovať: (i) odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar, (ii) dodanie chýbajúceho tovaru, alebo (iii) odstránenie vád opravou tovaru, ak sú vady odstraniteľné, ak nie je zmluvnými stranami dojednané inak. V prípade, ak je zmluva zo strany Predávajúceho porušená podstatným spôsobom a Predávajúci neodstráni vady tovaru v primeranej dodatočnej lehote poskytnutej mu za týmto účelom zo strany Zákazníka, alebo ak oznámi pred jej uplynutím, že vady neodstráni, môže Zákazník odstúpiť od zmluvy. Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, ak vady včas neoznámil Predávajúcemu.
22) Reklamácia tovaru Zákazníka, ktorý je podnikateľom bude vybavená v lehote do 60 dní. Predávajúci vydá Zákazníkovi písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 60 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. O postupe vybavovania reklamácie bude Predávajúci Zákazníka priebežne informovať.
23) Vybavenie reklamácie znamená ukončenie reklamačného konania jedným z nasledujúcich spôsobov: (i) odovzdaním opraveného výrobku, (ii) dodaním chýbajúcej časti výrobku, (iii) výmenou výrobku, pokiaľ to nie je vzhľadom na povahu vady neprimerané, pričom pokiaľ sa vada týka iba súčasti tovaru, môže Zákazník požadovať len výmenu takej súčasti, alebo (iv) odôvodneným zamietnutím reklamácie.
24) Náklady na uplatnenie reklamácie (napr. náklady na poštovné, dopravu) nesie Zákazník sám.
Odstúpenie od zmluvy – spotrebiteľ. Zákazník je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu od zmluvy odstúpiť do 14 kalendárnych dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy, začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Zákazníkom. Na účely týchto VOP sa tovar považuje za prevzatý Zákazníkom okamihom, keď Zákazník alebo ním určená tretia osoba s výnimkou Dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa (i) tovary objednané Zákazníkom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, (ii) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, (iii) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného Tovaru.
Zákazník berie na vedomie, že v prípade odstúpenia od Zmluvy je povinný znášať náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom poštovej prepravy. Zákazník nie je oprávnený v takomto prípade vrátiť Predávajúcemu produkt prostredníctvom dobierky alebo za nadmerné poštovné.
Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, predmetom ktorej je (i) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, (ii) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze, (iii) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený, (iv) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom, alebo (v) z iných dôvodov taxatívne stanovených v týchto VOP, alebo v ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
Pri software produktoch predávaných prostredníctvom Internetového obchodu, Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, ak už raz bolo balenie (ochranný obal) produktu otvorené, nakoľko produkt podliehajúci autorským právam už v takomto prípade nie je viac chránený pred jeho používaním alebo reprodukciou podliehajúcou úhrade za poskytnutie licencie. V prípade, ak však bude takýto produkt vrátený v jeho originálnom balení, alebo neotvorený, Vami uhradená čiastka za nákup produktu Vám bude v celom rozsahu vrátená.
Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy pri hrách a software-och distribuovaných v digitálnom formáte.
Vyššie uvedeným nie je dotknuté právo Zákazníka na uplatnenie práva na odstúpenie od Zmluvy v čase odo dňa uzatvorenia Zmluvy do dňa prevzatia produktu, t.j. Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Zákazník je oprávnený uplatniť a doručiť oznámenie o odstúpení od zmluvy Predávajúcemu nasledovným spôsobom:
o na adresu sídla Predávajúceho , alebo
o na e-mailovú adresu Predávajúceho
Uplatnenie práva Zákazníka na odstúpenie od zmluvy
Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy použitím formulára s vyhlásením ustanoveného v Prílohe I týchto VOP, alebo akýmkoľvek iným spôsobom, z ktorého je zrejmé uplatnenie práva zákazníka na odstúpenie od zmluvy.
Právo Zákazníka na odstúpenie od zmluvy urobené v písomnej forme, bez udania dôvodu, zaniká uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy uvedenej vyššie v týchto VOP. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí, je Zákazník povinný preukázať, že svoje právo na odstúpenie od zmluvy uplatnil v stanovenej lehote a v súlade s právnymi predpismi.
Povinnosti Predávajúceho v prípade odstúpenia od zmluvy
V prípade odstúpenia od zmluvy vráti Predávajúci Zákazníkovi bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia tovaru s oznámením o odstúpení od zmluvy celkovú uhradenú cenu za tovar v celej výške vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal, bez uplatnenia akýchkoľvek dodatočných poplatkov spojených s vrátením ceny, vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal Zákazníkovi. Predávajúci vráti Zákazníkovi cenu za tovar vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal, rovnakým spôsobom, aký použil Zákazník pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo Zákazníka dohodnúť sa s Predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým Zákazníkovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.
Predávajúci nie je povinný uhradiť Zákazníkovi dodatočné náklady, ak si Zákazník výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil Zákazník, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, Predávajúci nie je povinný vrátiť Zákazníkovi cenu za tovar, vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým Zákazník nepreukáže zaslanie tovaru späť Predávajúcemu; skoršie z týchto dvoch má byť vzaté do úvahy. V prípade odstúpenia od zmluvy, Predávajúci nie je oprávnený zadržať Zákazníkovi splatnú cenu za tovar, vrátane všetkých platieb, ktoré od neho prijal, ak bol produkt prevzatý priamo Predávajúcim.
Povinnosti Zákazníka v prípade odstúpenia od zmluvy
V prípade odstúpenia od Zmluvy je Zákazník povinný najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar poštou späť na adresu sídla Predávajúceho. Lehota sa považuje za zachovanú aj vtedy, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň tejto lehoty.
Zákazník je povinný doručiť Predávajúcemu tovar podľa možností čistý, nepoužitý, nepoškodený, v originálnom balení, vrátane záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení tovaru Predávajúcemu.
Zákazník berie na vedomie, že v prípade odstúpenia od zmluvy je povinný znášať náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom poštovej prepravy, pokiaľ sa Predávajúci nezaviazal k znášaniu týchto nákladov.
Ak je produkt zasielaný zo strany Predávajúceho Zákazníkovi v tom istom čase ako je uzatvorená zmluva, Predávajúci zabezpečí v prípade odstúpenia od zmluvy Zákazníkom, vrátenie produktu na vlastné náklady, ale iba ak z povahy produktu vyplýva, že nemôže byť vrátený poštovou prepravou.
V prípade odstúpenia od Zmluvy zodpovedá Zákazník Predávajúcemu za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
V prípade neoprávneného odstúpenia od zmluvy je Predávajúci oprávnený vrátiť Zákazníkovi tovar na náklady Zákazníka.
Predmetom činnosti Predávajúceho je predaj produktov. Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Zákazníka a Zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu Služby. V opačnom prípade je Zákazník povinný nahradiť Predávajúcemu primerané náklady spojené s poskytnutím služby, ak v prípade špecifikovanom v tomto ustanovení, Zákazník uplatnil svoje právo na odstúpenie od zmluvy v rozpore s týmto odsekom VOP.
Odstúpenie od zmluvy – podnikateľ. Zákazník – podnikateľ berie na vedomie, že v prípade odstúpenia od zmluvy nemá nárok na odstúpenie od zmluvy podľa ustanovení týchto VOP, ktoré sa vzťahujú na odstúpenie Zákazníka – spotrebiteľa. Na odstúpenie od zmluvy zo strany Zákazníka ako podnikateľa sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka, ak tieto VOP neurčujú inak.
Odstúpenie od zmluvy – Predávajúci. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzavretej so Zákazníkom – spotrebiteľom z dôvodu (i) vyššej moci, alebo (ii) zo závažných prevádzkových dôvodov. V prípade, ak Zákazník uhradil cenu za objednaný tovar, zaväzuje sa Predávajúci Zákazníkovi takúto cenu v hodnote nedodaného tovaru vrátiť.
Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzavretej so Zákazníkom – podnikateľom z dôvodov (i) stanovených pre odstúpenie od zmluvy uzatvorenej so Zákazníkom – spotrebiteľom podľa odseku týchto VOP uvedeného vyššie, (ii) vypredania svojich zásob tovaru, (iii) jeho nedostupnosti, (iv) ak výrobca, alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu, zvýšil cenu, alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností Predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy, alebo (v) ak ani pri vynaložení značného úsilia, ktoré od neho možno spravodlivo požadovať, nie je schopný tovar dodať Zákazníkovi v lehote určenej týmito VOP, alebo v cene dojednanej v zmluve. V prípade, ak Predávajúci odstúpil od zmluvy z dôvodov uvedených pod písm. (i) – (v) tohto odseku VOP a ak Zákazník uhradil cenu za tovar, zaväzuje sa Predávajúci Zákazníkovi cenu v hodnote nedodaného tovaru vrátiť.
O odstúpení je Predávajúci povinný bezodkladne informovať Zákazníka, a to na e-mailovej adrese Zákazníka. Pred odstúpením od zmluvy je Predávajúci oprávnený ponúknuť Zákazníkovi náhradné plnenie. Zákazník má právo náhradné plnenie odmietnuť a odstúpiť od zmluvy.
Ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od zmluvy v prípade zjavnej slovnej, číselnej, písomnej alebo akejkoľvek technickej chyby v cene tovaru. Za takúto zjavnú chybu sa považuje najmä zjavne odlišná cena ako bežná cena pre takýto typ alebo druh výrobku, resp. tovaru.
V prípade uplatnenia reklamácie vo vzťahu k produktu alebo poskytnutej služby, je Zákazník oprávnený podať reklamáciu v súlade s podmienkami ustanovenými v reklamačnom poriadku v zmysle čl. VIII, písm. f. týchto VOP.
Všetky spory vzniknuté z právneho vzťahu vzniknutého na základe zmluvy a/alebo týchto VOP alebo súvisiaceho so zmluvou a/alebo VOP, vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik zmluvy a/alebo VOP sa Zákazník a Predávajúci pokúsia prednostne riešiť dohodou. Ak k dohode nedôjde, bude spor s konečnou platnosťou rozhodovaný slovenským súdom na základe pravidiel miestnej, vecnej a funkčnej príslušnosti podľa zákona č. 160/2015 Zb. Civilného sporového poriadku v znení neskorších predpisov.
Článok IX.
Doručovanie
Písomnosti sa doručujú poštou, kuriérskou službou, alebo elektronickými prostriedkami (e-mail) na dohodnutú adresu, na adresu sídla, alebo bydliska druhej zmluvnej strany alebo na adresu, ktorú si zmluvné strany za týmto účelom určia. Za deň doručenia v prípade osobného doručovania sa považuje deň, kedy adresát písomnosť prevzal, alebo odmietol prevziať. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že akákoľvek písomná zásielka zasielaná zo strany Predávajúceho Zákazníkovi alebo Zákazníkom Predávajúcemu sa považuje za doručenú adresátovi uplynutím 5. pracovného dňa po odoslaní zásielky na poslednú známu adresu, resp. sídlo zmluvnej strany, pokiaľ sa nepreukáže skorší okamih doručenia. Za deň doručenia v prípade doručovania kuriérskou službou sa považuje deň, kedy adresát písomnosť prevzal, alebo odmietol prevziať. Ak adresát písomnosti nie je v mieste jej doručenia zastihnutý, považuje sa písomnosť za doručenú uplynutím 5. pracovného dňa od jej doloženého odovzdania kuriérovi. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené v deň ich odoslania, ak sa nepreukáže iný dátum doručenia.
Článok X.
Osobné údaje
Prevádzkovateľom osobných údajov je obchodná spoločnosť Global Trade Slovensko s.r.o., Salka 384, 943 61, Slovenská republika, IČO: 50779451, spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, Oddiel: Sro, Vložka č.: 42770/N a spracováva ich v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákonom č. 18/2018 Zb. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Predávajúci sa zaväzuje dodržiavať ustanovenia Zákona o ochrane osobných údajov. Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov zo strany Predávajúceho nájdete na Internetovej stránke Predávajúceho www.gamers.sk v časti „Ochrana osobných údajov“.
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
Článok XI.
Vyššia moc
Predávajúci nezodpovedá za oneskorenie alebo nesplnenie niektorej povinnosti podľa týchto VOP v dôsledku neočakávanej udalosti mimo jeho vplyvu, hlavne zásahu vyššej moci, požiaru, povodne, vojny, občianskej vojny, sabotáže, štrajku, zákonov, výnosov, vyhlášok, predpisov alebo nariadení štátu, pokiaľ Predávajúci v miere, v ktorej je to možné a primerane rýchlo doručí Zákazníkovi písomné oznámenie zásahu vyššej moci a súčasne vynaloží maximálne úsilie, aby dopady takého zásahu vyššej moci eliminoval.
Článok XII.
Záverečné ustanovenia
Predávajúci je oprávnený započítať si akékoľvek vzájomné pohľadávky Predávajúceho a Zákazníka. Zákazník nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Predávajúceho jednostranne si započítať akékoľvek svoje pohľadávky voči Predávajúcemu s pohľadávkami Predávajúceho.
Na predaj tovaru realizovaný medzi Predávajúcim a Zákazníkom – spotrebiteľom sa vzťahujú všeobecne záväzné právne predpisy Slovenskej republiky, najmä príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a iné platné právne predpisy Slovenskej republiky.
Na predaj tovaru realizovaný medzi Predávajúcim a Zákazníkom – podnikateľom sa vzťahujú všeobecne záväzné právne predpisy Slovenskej republiky, najmä príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a iné platné právne predpisy Slovenskej republiky. Zákazník – Podnikateľ zároveň berie na vedomie, že pre záväzkové vzťahy medzi ním a Predávajúcim platia pravidlá týchto VOP primerane, najmä s poukazom na ustanovenia týchto VOP vzťahujúcimi sa na podnikateľov.
Ak by niektoré ustanovenia týchto VOP mali byť neplatnými už v čase vzniku zmluvného vzťahu medzi Predávajúcim a Zákazníkom, alebo ak sa stanú neplatnými neskôr, nie je tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení VOP. Namiesto neplatných ustanovení sa použijú ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a ostatných právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky, ktoré sú svojim obsahom a účelom najbližšie obsahu a účelu VOP a/alebo zmluvy.
Tieto VOP a právne vzťahy vzniknuté na ich základe a/alebo na základe zmluvy, alebo súvisiace s týmito VOP a/alebo so zmluvou sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Uvedené platí aj v prípade, že Zákazník je cudzinec, zahraničná osoba, alebo osoba bez štátnej príslušnosti, ak nie je v zmluve uvedené inak.
Táto webová stránka je chránená autorskými právami. Držiteľom autorských práv je Global Trade Slovensko s.r.o. alebo jeho oprávnený používateľ. Služby zobrazujúce sa na webovej stránke a celý zobrazený obsah sú považované za predmet duševného vlastníctva, a akékoľvek používanie, duplikovanie alebo reprodukovanie bez povolenia držiteľa práv je zákonom zakázané a môže viesť k podaniu žaloby, alebo uplatneniu iných práv držiteľa podľa platných právnych predpisov SR.
V prípadoch, kedy sa podľa týchto VOP predpokladá oznamovanie skutočností Zákazníkovi oznámením v Internetovom obchode Predávajúceho, považujú sa takéto oznámenia za oznámené Zákazníkovi ich zverejnením v uvedenom Internetovom obchode Predávajúceho www.gamers.sk. Predávajúci si vyhradzuje právo na akúkoľvek jednostrannú zmenu VOP. Predávajúci oznamuje zmeny VOP zverejnením v uvedenom Internetovom obchode Predávajúceho.
Tieto VOP platia po celú dobu platnosti a účinnosti právneho vzťahu medzi Predávajúcim a Zákazníkom založeného zmluvou a aj po ich skončení, a to až do úplného vyrovnania všetkých nárokov, ktoré z nich vyplývajú. Platne uzavretá zmluva sa spravuje VOP platnými v čase jej uzavretia.
Všeobecným orgánom trhového dozoru pre ochranu spotrebiteľa na vnútornom trhu je podľa zákona č. 128/2002 Zb. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 037/772 02 16
fax č. 037/772 00 24
https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi
Zásady ochrany osobných údajov
Osobné údaje spracúvame v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „zákon o OOU“). Bezpečnosť osobných údajov a ich spracúvanie zákonným spôsobom je pre nás prvoradé. Tu sa dozviete, ako vaše osobné údaje spracúvame a ako dosiahneme ich bezpečnosť.
NAŠE ÚDAJE
Kto sme?
Osobné údaje spracúva
Obchodné meno: Global Trade Slovensko s.r.o.
reg.: Obchodný register Okresného súdu Nitra, odd. Sro., vl. č. 42770/N
Sídlo: Salka 384, 94361, Slovenská republika
IČO: 50779451
DIČ: 2120470121
IČ DPH: SK2120470121
email: info@gamers.sk
tel.č.: +421 2/ 3333-1043
(ďalej len „prevádzkovateľ“).
2. KATEGÓRIE OSOBNÝCH ÚDAJOV, ÚČEL, PRÁVNY ZÁKLAD A OBDOBIE
Aké osobné údaje spracúvame, na aký účel, na akom právnom základe a na aké obdobie?
Spracúvame len tie osobné údaje, ktoré nevyhnutne potrebujeme na dosiahnutie stanoveného účelu.
Osobné údaje spracúvame na tento účel:
Účtovná agenda
Osobné údaje zákazníkov príp. iných osôb vedených v účtovníctve spracúvame v rozsahu titul, meno, priezvisko, adresa na fakturačné účely, číslo bankového účtu, údaje o platbách, tel. č., email, podpis na účely vedenia účtovníctva a plnenia si povinností vyplývajúcich zo zákona o účtovníctve a iných relevantných právnych predpisov. Právnym základom na spracúvanie osobných údajov je plnenie zákonných povinností. Účtovné doklady uchovávame 10 rokov.
E-shop
Osobné údaje zákazníkov spracúvame v rozsahu titul, meno, priezvisko, adresa pre doručenie, adresa na fakturačné účely, údaje o objednávkach, číslo bankového účtu, údaje o platbách, tel. č., email spracúvame na nasledovné účely:
predzmluvná komunikácia,
prijatie objednávky,
plnenie zmluvy a odoslanie tovaru,
evidencia zmlúv po stanovenú dobu,
Právnym základom na ich spracúvanie je plnenie zmluvnej povinnosti.
Osobné údaje záujemcov z predzmluvnej komunikácie uchovávame 6 mesiacov. Osobné údaje spracúvané na účely uzatvorenia a plnenia zmluvy uchovávame 5 rokov
Užívateľský účet
Osobné údaje registrovaných zákazníkov spracúvame v rozsahu v akom sú poskytnuté zákazníkom a získané v súvislosti s jeho využívaním stránky. Právnym základom je súhlas zákazníka získaný pri registrácii, ktorý môže kedykoľvek odvolať zrušením užívateľského účtu. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje po dobu registrácie.
Odstúpenie od zmluvy a reklamácie
Osobné údaje zákazníkov, osôb, ktoré odstúpili od zmluvy alebo reklamovali tovar a iných osôb, ktorých spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné v súvislosti s vybavením odstúpenia alebo reklamácie spracúvame v rozsahu titul, meno, priezvisko, adresa, email, tel. č., údaje o objednávke a reklamovanom tovare, predmet reklamácie, evidencie reklamácií.
Právnym základom na spracúvanie týchto osobných údajov je plnenie zákonnej povinnosti podľa zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku a zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších právnych predpisov. Osobné údaje uchovávame 5 rokov.
Priamy marketing
Osobné údaje existujúcich zákazníkov spracúvame v rozsahu titul, meno, priezvisko a email za účelom zasielania newslettera na právnom základe oprávneného záujmu, ktorým je informovanie o činnosti prevádzkovateľa a priamy marketing. Osobné údaje záujemcov, ktorý sa prihlásili na odber newslettera spracúvame na právnom základe súhlasu dotknutej osoby. Tieto osobné údaje spracúvame po dobu 5 rokov. Zákazník môže kedykoľvek namietať spracúvanie osobných údajov alebo odvolať súhlas a odhlásiť sa z newslettera kliknutím na link, ktorý je v pätičke každého mailu, príp. zaslať oznámenie mailom.
Správa sociálnych sietí
Osobné údaje fanúšikov našich oficiálnych stránok na sociálnych sieťach spracúvame na účely správy sociálnych sietí. Právnym základom na spracúvanie osobných údajov je oprávnený záujem, ktorým je prezentácia prevádzkovateľa a jeho služieb prostredníctvom sociálnych sietí. Osobné údaje spracovávame po celý čas, kým ste fanúšikom našej stránky.
Súťaž
Osobné údaje súťažiacich spracúvame v nevyhnutnom rozsahu za účelom zabezpečenia účasti na súťaži, jej vyhodnotenia a odovzdania cien. Osobné údaje súťažiacich spracúvame na právnom základe súhlasu dotknutej osoby počas doby trvania súťaže a následne ich zlikvidujeme. Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať zaslaním oznámenia na cerstverybysk@gmail.com.
Cookies
Cookies spracúvame na zabezpečenie funkčnosti našej webovej stránky a jej jednoduchšieho používania a na reklamné účely. Právnym základom na spracúvanie cookies je váš súhlas, ktorý nám dáte zakliknutím príslušného tlačidla na lište. Cookies uchovávame 15 mesiacov.
OSOBY MLADŠIE AKO 16 ROKOV
Máte menej ako 16 rokov?
Ponuka tovarov a služieb na tejto webovej stránke nie je určená pre osoby mladšie ako 16 rokov. Pokiaľ spracúvame osobné údaje v súvislosti so službami informačnej bezpečnosti na základe vášho súhlasu, tento súhlas nám môžete poskytnúť, len ak ste dovŕšili 16 rokov. Osobné údaje osôb mladších ako 16 rokov nespracúvame.
PRÍJEMCOVIA
Komu poskytujeme Vaše osobné údaje?
Osobné údaje poskytujeme tretej osobe, len ak nám to vyplýva z osobitného zákona alebo je to nevyhnutné na plnenie zmluvy. Ide najmä o orgány verejnej správy a iné oprávnené subjekty.
Vaše osobné údaje ďalej poskytujeme sprostredkovateľom, ktorí nám dodávajú odborné a špecializované služby. S každým sprostredkovateľom sme uzatvorili zmluvu o spracúvaní osobných údajov a zaviazali ich mlčanlivosťou. Spracúvaním osobných údajov sme poverili:
poskytovateľa webhostingu,
účtovnícku firmu,
online systém na rozosielanie mailov.
TRETIE KRAJINY
Kam prenášame vaše osobné údaje?
Osobné údaje prenášame do tretej krajiny, a to do USA v súvislosti s používaním služieb Google a Facebook. Uvedená krajina poskytuje primerané záruky za bezpečnosť vašich osobných údajov.
SŤAŽNOSŤ
Nie ste spokojný?
Ak nie ste spokojný s tým, ako spracúvame vaše osobné údaje, môžete nám dať o tom vedieť na email: info@gamers.sk. Tiež máte možnosť podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov, ak si myslíte, že vaše osobné údaje spracúvame nezákonne.
Úrad na ochranu osobných údajov
Hraničná 12, 820 07 Bratislava
Email: statny.dozor@pdp.gov.sk
SPÔSOB SPRACÚVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Ako spracúvame vaše osobné údaje?
Osobné údaje spracúvame v elektronickej a listinnej forme. Nevyužívame žiadne prostriedky automatizovaného individuálneho rozhodovania.
Vedieme záznamy o všetkých spracovateľských činnostiach a máme zavedené potrebné technické a organizačné bezpečnostné opatrenia na zabezpečenie ochrany osobných údajov. Tieto opatrenia zahŕňajú najmä antivírusové programy, politiku silných hesiel a šifrovanie. Zverené osobné údaje pravidelne zálohujeme, aby sme ich mohli v prípade náhodného poškodenia alebo straty ihneď obnoviť. Osoby, ktoré spracúvajú osobné údaje, boli poučené a zaviazané mlčanlivosťou. K výberu sprostredkovateľov pristupujeme veľmi zodpovedne, pričom dbáme na to, aby vybraný sprostredkovateľ nám poskytol primerané záruky za bezpečnosť vašich osobných údajov.
PRÁVA DOTKNUTÝCH OSÔB
Aké máte ako dotknutá osoba práva?
GDPR Vám priznáva určité práva, ktorými môžete ovplyvniť, ako spracúvame vaše osobné údaje. Nie všetky práva však môžete uplatniť za každých okolností. Treba pritom vychádzať z právneho základu spracúvania osobných údajov.
Právo na prístup k údajom
Máte právo vedieť, či spracúvame vaše osobné údaje. Pokiaľ ich spracúvame, môžete nás požiadať o prístup k údajom. Na základe vašej žiadosti vydáme potvrdenie s informáciami o spracúvaní vašich osobných údajov našou spoločnosťou.
Právo na opravu
Máte právo na to, aby vaše osobné údaje, ktoré spracúvame, boli správne, úplné a aktuálne. Ak sú nesprávne alebo neaktuálne, môžete nás požiadať o opravu alebo doplnenie. Opravu vykonáme bez zbytočného odkladu s ohľadom na technické možnosti.
Právo na vymazanie
Za určitých okolností máte právo, aby sme vaše osobné údaje vymazali. O ich vymazanie nás môžete požiadať kedykoľvek. Vaše osobné údaje vymažeme, ak:
ich už nepotrebujeme na účel, na ktorý ste nám ich poskytli;
odvoláte svoj súhlas;
namietate voči spracúvaniu svojich osobných údajov;
spracúvame vaše osobné údaje nezákonne;
osobné údaje musia byť vymazané, aby sa tým splnila zákonná povinnosť;
ste dieťa, príp. rodič dieťaťa, ktoré súhlasilo so spracúvaním osobných údajov cez internet;
Právo na obmedzenie spracúvania
Môžete nás požiadať, aby sme obmedzili spracúvanie vašich osobných údajov. Ak vašej žiadosti vyhovieme, budeme vaše údaje iba uchovávať a ďalej s nimi pracovať už nebudeme. K obmedzeniu spracovávania vašich údajov dôjde, ak:
nám oznámite, že sú nesprávne, a to až pokým neoveríme ich správnosť;
ich spracúvame nezákonne, avšak vy nesúhlasíte s ich vymazaním a namiesto toho žiadate, aby sme spracúvanie vašich osobných údajov len obmedzili;
ich už nepotrebujeme, ale potrebujete ich vy na preukázanie, uplatňovanie alebo obhajovanie svojich práv;
namietate voči spracúvaniu svojich osobných údajov, a to až kým neoveríme, či naše oprávnené záujmy prevažujú nad vašimi dôvodmi.
Právo na prenosnosť údajov
V zákonom stanovených prípadoch máte právo, aby sme vaše osobné údaje preniesli ďalšiemu prevádzkovateľovi. Týka sa to najmä spracúvania osobných údajov sú súhlasom alebo za účelom plnenia zmluvy, ak sú spracúvané automatizovanými prostriedkami a je to technicky možné.
Právo namietať
V prípadoch, keď vaše osobné údaje spracúvame na právnom základe oprávneného záujmu, máte právo namietať proti ich spracovávaniu. Pokiaľ nepreukážeme, že existuje vážny oprávnený dôvod na ich spracúvanie, ktorý prevažuje nad vašimi záujmami alebo právami, spracúvanie osobných údajov sa na základe vašej námietky bez zbytočného odkladu ukončí.
Vašu žiadosť, ktorou uplatňujete niektoré z uvedených práv, nám môžete poslať emailom alebo poštou na adresu uvedenú vyššie. Všetkými vašimi žiadosťami sa budeme zaoberať a o výsledku jej vybavenia vás budeme informovať rovnakým spôsobom, akým podáte žiadosť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Tieto zásady ochrany osobných údajov nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia. Vyhradzujeme si právo tieto zásady zmeniť, ak dôjde k zmene spracúvania osobných údajov v našej spoločnosti.
In case of a claims, contact us by email or phone. After consultation with a customer support employee, we will send a GLS courier to you, who will pick up the package the very next day. We do everything to ensure that all requests are fulfilled as quickly as possible.
Contacts:
E-mail: info@gamers.sk
Customer line: 421 2-3333-1043
MON - FRI: 8:00 - 16:00
Pravidlá lotérie Gamers.sk
Pravidlá hry
Global Trade Slovensko s.r.o. (943 61, Salka 384 ďalej: „Organizátor“) organizuje pre svojich priaznivcov na Facebook hru, lotériu (ďalej len „hra“ alebo „lotéria“).
Vezmite prosím na vedomie, že hra nie je nijakým spôsobom spojená, sponzorovaná, podporovaná ani organizovaná spoločnosťou Facebook, takže Facebook nenesie zodpovednosť za sťažnosti, ktoré vzniknú v súvislosti s lotériami. Za obsah lotérie je výlučne zodpovedný organizátor. Účasť na lotériách je možná iba za podmienok stanovených v týchto pravidlách. Účasťou na lotériách účastník výslovne prijíma tieto podmienky účasti.
Trvanie hry
Hra začína zverejnením príspevku na Facebooke. Uzávierka prihlášok je stanovená Organizátorom v danom príspevku.
Priebeh hry
Hra sa odohráva na Facebooke. Aby sa víťazný príspevok objavil na Facebook stránke Gamers.sk (https://www.facebook.com/gamers.svk), musia hráči zverejniť svoje individuálne odpovede na otázku, ktorá je uvedená aj v texte príspevku. Odpovedajúci, ktorí počas hry poskytnú relevantnú odpoveď na otázku, sa zúčastnia žrebovania o ceny. Po skončení hry organizátor vyžrebuje cenu alebo ceny uvedené v prívspevku lotérie.
Organizátor si vyhradzuje právo presunúť dátum žrebovania na neskorší termín bez predchádzajúceho upozornenia. Výhercovia budú informovaní Organizátorom do 24 hodín od žrebovania, vždy pod komentármi komentujúcich.
Lotéria a oznámenie
Výhercov informuje Organizátor v príspevku hry pod komentárom komentujúcich, výhercovia musia do 5 kalendárnych dní potvrdiť presné meno a adresu. Pokiaľ sa tak nestane, výherca stratí nárok na výhru a podľa pôvodného žrebovania usporiadateľ namiesto neho vyžrebuje náhradného výhercu, na ktorého sa budú vzťahovať rovnaké podmienky ako na pôvodného výhercu. Do 30 kalendárnych dní od žrebovania organizátor zabezpečí, aby výhercovia dostali svoju cenu a v prípade náhradného výhercu ceny má organizátor taktiež 30 kalendárnych dní na to, aby výhercovi cenu odovzdal.
Usporiadateľ zašle cenu na adresu uvedenú výhercom.
Ceny sú neprenosné!
Kto sa môže zúčastniť?
Zúčastniť sa môžu všetky fyzické osoby s bydliskom na Slovensku, ktoré v čase účasti dosiahli vek 18 rokov. Ak má výherca obmedzenú právnu spôsobilosť na prevzatie ceny môže ju prevziať spolu so svojím zákonným zástupcom / opatrovníkom - resp. za zákonných podmienok je oprávnený prevziať cenu zákonný zástupca / opatrovník.
V prípade porušenia podmienok účasti si organizátor vyhradzuje právo vylúčiť dotknutú osobu zo žrebovania o ceny bez predchádzajúceho upozornenia. Osoby, ktoré používajú neautorizované zariadenie (napr. Hackerský program, vírus, trójsky softvér atď.) alebo neoprávnene získajú výhody inou manipuláciou, budú vylúčené. Z hry môže byť vylúčený každý, kto hrá v mene tretej strany (bez predchádzajúceho upozornenia a súhlasu tretej strany). Okrem toho je počas hry zakázané použiť stávokové združenia, automatizovaných poskytovateľov služieb a najmä služby profesionálnych poskytovateľov stávkových hier. Nemôžu byť zaradené do žrebovania o ceny tie obrázky, ktoré preukázateľne nie sú majetkom a nepodliehajú autorským právam používateľa, ktorý ich odovzdal. V prípade diskvalifikácie môže byť už doručená alebo uznaná výhra vymáhateľná.
Vylúčenie zodpovednosti
Dostupnosť a priebeh hry môže byť ovplyvnená mnohými faktormi mimo kontroly Organizátora, preto Organizátor nemôže zaručiť nepretržité a neprerušené fungovanie webovej stránky. Organizátor vylučuje všetku zodpovednosť za prevádzkové a iné chyby webovej stránky. Organizátor nenesie zodpovednosť za technické poruchy, ako je napríklad výpadok elektrického prúdu alebo počítačovej siete, poškodenie života, zdravia spojené s hrou.
Predčasné ukončenie hry
Organizátor si vyhradzuje právo prerušiť alebo ukončiť hru kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia a odôvodnenia. Organizátor využije túto možnosť najmä vtedy, ak z technických dôvodov (napr. Vírus v počítačovom systéme, interferencia alebo chyba hardvéru alebo softvéru) alebo z právnych dôvodov nie je možné v hre plynulo pokračovať. Ak to bolo spôsobené konaním účastníka, môže Organizátor požadovať od tejto osoby náhradu škody.
Právna cesta
Akékoľvek spory medzi Účastníkom a Organizátorom budú predmetom jurisdikcie príslušného súdu podľa sídla Organizátora.
Ostatné ustanovenia
Organizátor si tiež vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť podmienky účasti bez predchádzajúceho upozornenia a osobitného upozornenia, ak je to potrebné z právnych alebo objektívnych dôvodov. Aktuálna verzia Pravidiel hry je k dispozícii na Facebook stránke Gamers.sk v poznámkach.
Usporiadateľ znáša všetky verejné poplatky spojené s odovzdaním a prijatím ceny, vrátane verejných poplatkov, ktoré inak priamo deklaruje a platí výherca v súlade so zákonom.
Ak je ktorákoľvek časť týchto ustanovení neplatná alebo sa stane neplatnou, nemá táto okolnosť vplyv na platnosť ostatných ustanovení. Nahradia ich právne predpisy, ktoré najlepšie zodpovedajú účelu neplatných ustanovení.
Pravidlá správy údajov
Poskytnutie osobných údajov Účastníka je vždy založené na dobrovoľnom súhlase. Gamers.sk zaobchádza a ukladá poskytnuté údaje - platnú adresu a meno - výhradne za účelom vykonania Hry. Organizátor nenesie zodpovednosť za akékoľvek nesprávne údaje poskytnuté hráčom. Výhercovia hry berú na vedomie a výslovne súhlasia s požiadavkou o ďalšie osobné informácie (napr. Meno alebo presná adresa). Výhercovia taktiež súhlasia so zverejnením svojho celého mena a bydliska na oficiálnej Facebook stránke Usporiadateľa počas 30 dní od skončenia hry. Tento súhlas nie je podmienkou odovzdania Výhry.
Správca osobných údajov: Gamers.sk
Práva dotknutých osôb:
Na vašu žiadosť môžete kedykoľvek požiadať o informácie o vašich uložených osobných údajoch.
Kontaktné údaje organizátora:
Adresa: 943 61, Salka 384
Ak existujú zákonné podmienky, ste tiež oprávnení požadovať opravu, vymazanie svojich osobných údajov a obmedzenie spracovania údajov. V prípade, že bude hra uzavretá alebo požiadate o vymazanie svojich údajov pred žrebovaním, bude vaša účasť v hre, žrebovaní a tým aj vaše šance na výhru ukončené.
Vzhľadom na to, že spracovanie údajov je založené na súhlase, môžete svoj súhlas kedykoľvek do budúcnosti odvolať.
Okrem toho máte právo podať sťažnosť u orgánu na ochranu údajov alebo na príslušnom súde.